Skip to main content

बिद्यार्थी नपाए पछी गल्कोट क्षेत्रका उमाविहरुमा +२ सन्चालन गर्न कठिनाई

गल्कोट २०७० साउन १६ । गाँउगाँउमा सँचालित उच्च मा बि हरुबाट २०६९ सालको एस एल सी परीक्षामा अति न्यून बिद्यार्थी उत्तीर्ण भएका कारण उमावि सन्चालनमा कठिनाई भएको छ। कक्षा ११ पढाई सुरु भएको छ तर , बागलुङका ग्रामिण भेगमा सँचालित उमाबिहरुले ८/१० जना मात्र बिद्यार्थीलाई पढाउन बाध्य भएका छन्। गाँउका अभिभाबकले छाक कटाएर चन्दा सँकलन गरि चलाएका उमाबिहरु यतिबेला मारमा परेका छन् ।
शिक्षा प्रणाली सुधार नगरि परिक्षालाई मात्र मर्यादित बनाउने जिल्ला शिक्षा कार्यालयको कदमले यो समस्या परेको बिद्यालयका प्राचार्यहरु बताउछन्। अर्कोतिर एउटै गाबिसमा दुई ओटा सम्म उमाबि सन्चालन गरिदा पनि सन्चालनमा समस्या परेको छ।
बिगतका बर्षमा ११ कक्षामा डेढ दुई सय सम्म बिद्यार्थी भर्ना हुने गल्कोटको सबैभन्दा पुरानो गल्कोट उच्चमाबिमा अहिले २०/२२ जना बिद्यार्थी पढ्न आएको प्रार्चाय देबेन्द्र खत्रीले धौलाश्रीलाई बताए। त्यसमा पनि सबै भर्ना नभएकोले कति घट्ने हुन निश्चित छैन, प्राचार्य खत्री बताउछन्। त्यसै गरि गत बर्ष ५० जना बिद्यार्थी भर्ना भएको महेन्द्र उमाबि नरेठाँटीमा अहिले ८ जनाले मात्र पढिरहेको प्राचार्य शिब प्रसाद पाण्डे बताए ।
कक्षा ११मा विद्यार्थी नपाएर धेरै उच्चमाविहरुको दयनीय अबस्था छ । हिलको हरि उमाबिमा त एक जना बिद्यार्थीपनि कक्षा ११ मा भर्ना भएका छैनन् ।
‘एसएलसी परीक्षामा अतिनै कम पास भए, त्यसमा पनि अलि राम्रो प्रतिशत ल्याउने बिद्यार्थी शहर तिर लाग्छन र कतिपय एसएलसि पछि बिदेश जाने लहर चलेकोले माबिमा भन्दा +२ मा बिद्यार्थी सँख्या घटने गरेको पृथ्बी उ मा बि हरिचौरका प्रध्यानध्यापक बद्रि ढकाल बताउछन्। चन्दा सँकलन गरेर चलाएका +२ मा बिद्यार्थी घटेसँगै सँचालनमा कठिनाई’ भएको महेन्द्र उ मा बि नरेठाँटीका बि ब्य स अध्यक्ष बुल बहादुर के सीले बताए ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव