Skip to main content

बिद्यार्थी नपाए पछी गल्कोट क्षेत्रका उमाविहरुमा +२ सन्चालन गर्न कठिनाई

गल्कोट २०७० साउन १६ । गाँउगाँउमा सँचालित उच्च मा बि हरुबाट २०६९ सालको एस एल सी परीक्षामा अति न्यून बिद्यार्थी उत्तीर्ण भएका कारण उमावि सन्चालनमा कठिनाई भएको छ। कक्षा ११ पढाई सुरु भएको छ तर , बागलुङका ग्रामिण भेगमा सँचालित उमाबिहरुले ८/१० जना मात्र बिद्यार्थीलाई पढाउन बाध्य भएका छन्। गाँउका अभिभाबकले छाक कटाएर चन्दा सँकलन गरि चलाएका उमाबिहरु यतिबेला मारमा परेका छन् ।
शिक्षा प्रणाली सुधार नगरि परिक्षालाई मात्र मर्यादित बनाउने जिल्ला शिक्षा कार्यालयको कदमले यो समस्या परेको बिद्यालयका प्राचार्यहरु बताउछन्। अर्कोतिर एउटै गाबिसमा दुई ओटा सम्म उमाबि सन्चालन गरिदा पनि सन्चालनमा समस्या परेको छ।
बिगतका बर्षमा ११ कक्षामा डेढ दुई सय सम्म बिद्यार्थी भर्ना हुने गल्कोटको सबैभन्दा पुरानो गल्कोट उच्चमाबिमा अहिले २०/२२ जना बिद्यार्थी पढ्न आएको प्रार्चाय देबेन्द्र खत्रीले धौलाश्रीलाई बताए। त्यसमा पनि सबै भर्ना नभएकोले कति घट्ने हुन निश्चित छैन, प्राचार्य खत्री बताउछन्। त्यसै गरि गत बर्ष ५० जना बिद्यार्थी भर्ना भएको महेन्द्र उमाबि नरेठाँटीमा अहिले ८ जनाले मात्र पढिरहेको प्राचार्य शिब प्रसाद पाण्डे बताए ।
कक्षा ११मा विद्यार्थी नपाएर धेरै उच्चमाविहरुको दयनीय अबस्था छ । हिलको हरि उमाबिमा त एक जना बिद्यार्थीपनि कक्षा ११ मा भर्ना भएका छैनन् ।
‘एसएलसी परीक्षामा अतिनै कम पास भए, त्यसमा पनि अलि राम्रो प्रतिशत ल्याउने बिद्यार्थी शहर तिर लाग्छन र कतिपय एसएलसि पछि बिदेश जाने लहर चलेकोले माबिमा भन्दा +२ मा बिद्यार्थी सँख्या घटने गरेको पृथ्बी उ मा बि हरिचौरका प्रध्यानध्यापक बद्रि ढकाल बताउछन्। चन्दा सँकलन गरेर चलाएका +२ मा बिद्यार्थी घटेसँगै सँचालनमा कठिनाई’ भएको महेन्द्र उ मा बि नरेठाँटीका बि ब्य स अध्यक्ष बुल बहादुर के सीले बताए ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...