Skip to main content

नियमविपरीत एक शिक्षकद्वारा दैनिक साढे दुई सय कापी परीक्षण

काठमाडौं, भदौ १३
 उच्च माध्यमिक शिक्षा परिषद्ले लिएको कक्षा १२ र ११ को उत्तरपुस्तिका परीक्षण पारदर्शी नभएको खुलासा भएको छ । उत्तर पुस्तिका परिषद्ले निर्धारण गरेभन्दा बढी संख्यामा शिक्षकले दैनिक रूपमा परीक्षण गरेका कारण परीक्षण पारदर्शी हुन नसकेको हो । परिषद्ले एक दिनमा ५० ओटा मात्र कापी परीक्षण गर्ने मापदण्ड तय गरे पनि शिक्षकहरूले दैनिक ३ सय ओटासम्म परीक्षण गरिरहेका छन् ।
भक्तपुरको कौशलटारमा रहेको जनप्रिय कलेजमा शिक्षा संकायको उत्तरपुस्तिका परीक्षणमा एक शिक्षकले दैनिक २ सयदेखि २ सय ५० सम्म उत्तरपुस्तिका परीक्षण गर्दै आएको पाइएको छ । एउटै शिक्षकले धेरै संख्यामा उत्तरपुस्तिका परीक्षण गरेका कारण परीक्षण भएका अधिकांश उत्तर पुस्तिकामा त्रुटि फेला परेका छन् । परिषद्का परीक्षा नियन्त्रक दुर्गा अर्यालले एकजना शिक्षकले दैनिक ५० भन्दा बढी संख्यामा उत्तरपुस्तिका परीक्षण गर्न नमिल्ने बताए । १२ कक्षाको उत्तरपुस्तिकाको समपरीक्षण गर्ने काम भएको बताउँदै नियन्त्रक अर्यालले भने, ‘उत्तरपुस्तिकामा त्रुटि र लापरबाही फेला परे परीक्षण गर्ने शिक्षकलाई कारबाही गर्ने छौं ।’ उत्तरपुस्तिका परीक्षणमा परिषद्का कर्मचारीले आङ्खm्ना नजिकका व्यक्तिलाई धेरै संख्यामा उत्तरपुस्तिका दिने गरेको आरोप स्रोतको छ ।
स्रोतका अनुसार, १२ कक्षाको उत्तरपुस्तिकामा भएको त्रुटिका कारण समपरीक्षणमा समस्या आएको छ भने ११ कक्षाको उत्तरपुस्तिका अहिले दैनिक रूपमा एक व्यक्तिले नियम भन्दा धेरै संख्यामा परीक्षण गर्दै आएका छन् । कक्षा १२ को विज्ञान संकायको परीक्षाको नतिजा साउनको अन्तिम साता प्रकाशित भए पनि व्यवस्थापन, मानविकी र शिक्षा संकायको परीक्षाको नतिजा प्रकाशित हुन सकेको छैन । परीक्षा नियन्त्रण कार्यालयले भदौको अन्तिम सातासम्म तीनै तहको परीक्षाको नतिजा प्रकाशित गर्ने गरी कामलाई अगाडि बढाएको जनाएको छ । परिषद्ले प्रत्येक उत्तरपुस्तिका परीक्षण गर्दा ५० पूर्णांकका लागि १८ रुपैयाँ र १ सय पूर्णांकका लागि २५ रुपैयाँ दिने गर्दछ ।
परिषद् स्रोतका अनुसार उत्तरपुस्तिका परीक्षणमा लापरबाही गर्ने शिक्षकलाई कालोसूचीमा राखिएको छ । उत्तरपुस्तिका परीक्षण गरेका शिक्षकका अनुसार उत्तरपुस्तिका परीक्षण भएका केन्द्रमा अनुगमन गर्दा परीक्षणमा अनियमितता भएको र प्रभावकारी रूपमा परीक्षण हुन नसकेको पाइन्छ । विद्यार्थीले निकै मेहनतका साथ अध्ययन गरेर दिएको परीक्षाको उत्तरपुस्तिका परीक्षण कार्य प्रभावकारी हुनुपर्नेमा परिषद्ले नतिजा चाँडै प्रकाशित गर्ने भन्दै एक व्यक्तिलाई नियम मिचेर धेरै संख्यामा परीक्षण गर्न दिएको स्रोतले बतायो । त्यस्तै, उच्च माध्यमिक शिक्षा परिषद्को लापरबाहीका कारण हजारौं विद्यार्थी उच्च शिक्षा अध्ययनको समस्यामा परेका छन् । परिषद्ले १२ कक्षाको व्यवस्थापन, मानविकी र शिक्षा संकायको नतिजा समयमा प्रकाशित नगरेका कारण हजारौं विद्यार्थीलाई उच्च शिक्षा अध्ययनमा समस्या परेको हो । परिषद्ले १२ कक्षाको परीक्षा १७ वैशाखमा लिएको थियो । परीक्षा लिएको पाँच महिना बितिसक्दा पनि परीक्षाको नतिजा परिषद्का पदाधिकारी र कर्मचारीबीचको विवादका कारण प्रकाशित हुन नसकेको हो । गत वर्ष २८ साउनमा नतिजा प्रकाशित भएको थियो ।
कक्षा १२ मा नियमिततर्फ २ लाख ४२ हजार ३ सय २४ र आंशिकतर्फ १ लाख ५५ हजार ७ सय ९१ जनाले परीक्षा दिएका थिए । तर, परीक्षाको नतिजाको पर्खाइमा बसेका विद्यार्थी र अभिभावक परिषद्ले समयमा परीक्षाफल प्रकाशित नगरेका कारण उच्च शिक्षा अध्ययनका लागि विदेशमा जान समस्या भएको बताएका छन् । अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोगले परीक्षा नियन्त्रकबाट अर्याललाई हटाउन निर्देशन दिए पनि परिषद्का अधिकारीले बेवास्ता गर्दै आएका छन् ।
परिषद््का उपाध्यक्ष डा. हेमकुमार मिश्र र सदस्य सचिव भीमलाल गुरुङ अख्तियारको निर्देशनलाई अवज्ञा गरेका कारण अर्याल कायम मुकायम नियन्त्रकको जिम्मेवारीमा छन् । नियन्त्रक अर्यालले नतिजा प्रकाशित गरेपश्चात् नियन्त्रक पद छाड्नुपर्ने चर्को दबाब परेका कारण नतिजा प्रकाशनमा ढिलाइ भएको परिषद् स्रोतले बतायो । नियन्त्रक र परिषद्का उच्च अधिकारीको लापरबाहीका कारण हजारौं विद्यार्थीले समयमा परीक्षाको नजिता नपाएका हुन् ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव