Skip to main content

गाउँमै एसएलसी परीक्षा केन्द्र माग

तनहुँ- एसएलसी परिक्षा केन्द्र पायक नपरेको भन्दै जिल्लाका देवघाट, छिपछिपे, कोटा र देउराली गाविसका बासिन्दाले गाउँमा परिक्षा केन्द्र स्थापनाका लागि माग गरेका छन्। चार गाविसका राजनीतिक दल, प्रधानाध्यापक, शिक्षक, अभिभावकसहितको टोलीले देवघाटमा एसएलसीको परीक्षा केन्द्र कायम गर्न माग गरेका हुन्।
जिल्लाका दुर्गम गाविसका रुपमा रहेका छिपछिपे,कोटा र देउराली गाविसका विद्यार्थीलाई परिक्षाका लागि आँबुखैरेनी झर्दा धेरै खर्च लाग्ने गरेको र आवतजावतमा समेत समस्या भएको शिवराज पौडेलले बताए। 'टाढा जानुपर्दा यस भेगका विद्यार्थीलाई आर्थिक भौतिक र सामाजिक समस्या भोग्न बाध्य छन्।' उनले भने, 'गाउँमा परिक्षा केन्द्र स्थापना भए, विद्यार्थीलाई निकै सजिलो हुने थियो।' 
कोटा, छिपछिपे, देउराली र देवघाट गाविसमा सञ्चालित ८ माध्यमिक विद्यालयका विद्यार्थीले २०५५ र २०५६ सालमा देवघाटस्थित कालिका उच्च माध्यमिक विद्यालयबाट एसएलसीको परिक्षामा सहभागि भएका थिए। शान्ति सुरक्षाका कारण देखाउँदै २०५७ सालदेखी आँबुखैरेनी स्थित रामशाह उच्च माध्यमिक विद्यालयमा स्थानान्तरण गरिएको एसएलसी परीक्षा केन्द्र २०६३ सालदेखी पुनः देवघाटमै सारिएको थियो।
'२०६७ सालदेखी पुनः परिक्षा केन्द्र आँबुखैरेनीमा सारियो' बज्रयोगिनी माध्यमिक विद्यालयका प्रधानाध्यापक ऋषिप्रसाद घिमिरेले भने, 'अहिलेको अवस्थामा पनि परिक्षार्थीले परिक्षा दिन सास्ती व्यहोर्नु परेको छ।' ४ गाविसका प्रतिनिधीले बिहीबार प्रमुख जिल्ला अधिकारी एवं माध्यमिक शिक्षा उत्तीर्ण परीक्षा समन्वय समितिका अध्यक्ष शंकरप्रसाद खरेललाई ज्ञापनपत्र बुझाउँदै देवघाटमै एसएलसी परिक्षा केन्द्र स्थापनाका लागि माग गरे। 
परीक्षा नियन्त्रण कार्यालयको निर्देशिका अनुसार एसएलसी परिक्षा मर्यादित हुने स्थानमा परिक्षा केन्द्र स्थापना गर्न सकिने जिल्ला शिक्षा अधिकारी एवं जिल्ला परिक्षा समन्वय समितिका सदस्य सचिव हरि गौतमले बताए। 'परीक्षा मर्यादित हुने स्थानमा परीक्षा केन्द्र सञ्चालन गर्न सकिन्छ,' उनले भने, 'जिल्ला परिक्षा समन्वय समितिको बैठक बसेर त्यस विषयमा निर्णय गरिन्छ।'

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव