Skip to main content

विद्यार्थी अभावमा मुस्ताङका विद्यालयहरुमा समस्या


मुस्ताङ, कात्तिक ७ गते । हिमाली जिल्ला मुस्ताङमा विद्यार्थीको अभावमा विद्यालय बन्द हुने क्रम बढेको छ । 
सुर्खाङ गाविसको ध्येस्थित ध्ये प्रावि विद्यार्थी नभएपछि बन्द भएको छ । सुर्खाङमा–६ प्रावि रहेकामा ढी प्रावि तीन वर्षअगाडि विद्यार्थी नभएका कारण बन्द भएको थियो भने ध्ये प्रावि गत जेठबाट बन्द भएको जिल्ला शिक्षा कार्यालयका उपसचिव रामप्रसाद आचार्यले जानकारी दिनुभयो । 
यारा प्राविमा चार जना, घारा प्राविमा चार जना, शालिग्राम प्रावि, ताङयामा पाँच जना र दामोदरकुण्ड प्रावि सुर्खाङमा पाँच जना विद्यार्थी रहेका आचार्यले बताउनुभयो । ध्ये प्राविमा विद्यार्थी नभएपछि दुईजना शिक्षकलाई दामोदरकुण्ड प्रावि सुर्खाङमा पठाइएको छ । यी चार विद्यालयमा १० जना शिक्षक रहेका छन् भने ढी प्राविका शिक्षकलाई झोङ र तल्लो मुस्ताङमा सारिएको थियो । कागबेनीको तिरी प्रावि पनि केही वर्षअगाडि नै बन्द भएको थियो । केही विद्यालयले विद्यार्थी नहँुदासमेत विद्यार्थीको सङ्ख्या जिल्ला शिक्षा कार्याललाई देखाउने गरेका छन् । 
यसैगरी छोण्हुपको फुवास्थित जनप्रभात प्राविमा पाँच, दिव्यज्ञान प्राविमा ६, छुसाङको दीपज्योति प्रावि चैलेमा तीन, ज्योति प्रावि तेताङमा दुई, अरनिको प्राविमा पाँच, जन नर्मल निमावि छुसाङमा दुई र समर प्रावि समरमा ६ जना विद्यार्थी रहेका छन् । जनसेवा प्रावि पुटाकमा एक, जनमुक्ति प्रावि फल्याकमा तीन, माछापुच्छे्र्र्र्र्र« प्रावि ढाकारजुङमा तीन र पाङलिङमा दुईजना विद्यार्थी रहेका छन् ।
जिल्लामा कक्षा १ देखि ८ सम्म दुई हजार ७३ विद्यार्थी रहेका छन् । जिल्लामा ४५ प्रावि, चार निमावि, ६ मावि, दुई उच्च मावि रहेका छन् । रासस


Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव