Skip to main content

बाँकेका अधिकांश बिद्यालय अपाङ्गमैत्री छैनन्


नेपालगन्ज, मंसिर १२ गते । बा“केका अधिकांश बिद्यालय अपाङ्गमैत्री नभएको पाईएको छ ।
जिल्ला शिक्षा अनुगमन समितिले बाँकेका ५ वटा विद्यालयमा गरेको अनुगमनका क्रममा ति विद्यालयहरु अपाङ्गमैत्री नभएको पाईएको हो । सरकारले समाहित शिक्षाको अवधारणा अख्तियार गरेपनि त्यसको व्यवहारिक कार्यान्वयन बा“केमा हुन नसकेको अनुगमन समितिले ठहर गरेको छ ।
विद्यालयका भौतिक संरचनाहरुमा र्याम्प नभएको, शौचालयपनि अपाङ्गमैत्री नभएको पाईएको समितिले जनााएको छ । “बिद्यालयको भौतिक संरचनादेखि शिक्षण सिकाई प्रक्रियापनि अपाङ्गमैत्री नभएको पाईयो” अनुगमनपछि राष्ट्रिय शिक्षक संगठनका अध्यक्ष एकदेव पन्थिले भन्नुभयो “कैंयौ विद्यालयमा अपाङ्गता भएका बालबालिकाहरुको तथ्याङक समेत छैन ।” 
अधिकांश विद्यालयमा अपाङ्गता भएका बालबालिकाहरुले छात्रबृत्ति समेत नपाएको पाईएको पन्थिको भनाई छ । अपाङ्गता भएका बालबालिकाहरुको परिचयपत्र नहु“दा छात्रबृत्ति उपलब्ध गराउन नसकिएको सम्बन्धित विद्यालयका प्रधानध्यापकहरुले वताएका छन् । 
त्यसक्रममा जिल्ला शिक्षा कार्यालय बा“केका योजना अधिकृत मनप्रसाद रेग्मीले छात्रबृत्तिका लागि कार्यालयले कुनै कसुर बा“की नराखेको बताउनु भयो । “प्राविधीक केही समस्या छन्, त्यसलाई व्यवस्थापन गरि समस्यालाई टुङग्याईने छ,–उहाले भन्नुभयो । 
समितिले जिल्लाका मावि बनकट्टी, शहिद स्मारक उच्च मावि कम्दी, सरस्वती मावि पनेरिया फत्तेपुर, सिद्देश्वर उच्च मावि सिधनिया र निमावि सररा फत्तेपुरका ५ विद्यालयको अनुगमन गरेको थियो ।
 डेक नेपाल र सिया नेपालको आयोजनामा अनुगमनमा शिक्षा कार्यालयका योजना अधिकृत मनप्रसाद रेग्मीको संयोजनमा डेकका निर्देशक देविदत्त आचार्य, राष्ट्रिय अपाङ्ग महासंघका क्षेत्रीय अध्यक्ष भावकुजंग थापा, शिक्षक संगठनका अध्यक्ष एकदेव पन्थि, अनुगमन समितिका सदस्य हेमकुमार रावत, रेडियो कृष्णसार एफएमका समाचार सह–संयोजक प्रियास्मृती ढकालको सहभागिता रहेको थियो ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव