Skip to main content

अख्तियारले रोक्यो शिक्षक अन्तर्वार्ता

प्रदीप न्यौपाने/काठमाडौं
शिक्षक सेवा आयोगले प्रकाशित गरेको माध्यमिक र निम्न माध्यमिक तहको लिखित परीक्षामा व्यापक रूपमा आर्थिक अनियमितता भएको उजुरी परेपछि अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोगले मौखिक परीक्षा तत्काल रोक्न निर्देशन दिएको छ । अख्तियारको यो निर्देशनसँगै शिक्षक सेवा आयोगले १७ वर्षपछि लिन लागेको परीक्षा गम्भीर विवादमा परेको छ । अख्तियारको यो निर्देशनसँगै शुक्रबारदेखि हुने भनिएको मौखिक परीक्षा स्थगित भएको छ । आयोगले विकास क्षेत्रबाट लिने गरी शुक्रबारदेखि सुदूर पश्चिमाञ्चलबाट मौखिक परीक्षा लिन लागेको थियो ।
अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोगका प्रवक्ता श्रीधर सापकोटाका अनुसार परीक्षाफलको विषयमा दर्जनौं उजुरी परेपछि छानबिन गर्न तत्काल मौखिक परीक्षा रोक्न निर्देशन दिइएको हो । अख्तियारले आइतबारदेखि छानबिन प्रक्रिया अगाडि बढाउने तयारी गरेको छ । शिक्षक सेवा आयोगका उपसचिव नारायणप्रसाद भट्टराईले भने माध्यमिक र निम्नमाध्यमिक तहको परीक्षामा कुनै आर्थिक अनियमितता नभएको जिकिर गरे ।
परीक्षाको नतिजा निष्पक्ष रूपमा प्रकाशित गरेको बताउँदै आयोगका प्रवक्तासमेत रहेका भट्टराईले राजधानीसँग भने, ‘अख्तियारले रोक्न निर्देशन दिएपछि अन्तिम समयमा आएर अन्तर्वार्ता रोक्का गर्नुपरेको हो ।’ अख्तियारको यो निर्देशनसँगै प्राथमिक तहको लिखित परीक्षाको नतिजासमेत रोक्का हुने भएको छ । अख्तियारको निर्देशनलगत्तै अन्तर्वार्र्ता लिन सुदूरपश्चिमाञ्चल र मध्यपश्चिमाञ्चल विकास क्षेत्रमा पुगेका उच्च अधिकारीको टोली शुक्रबार नै काठमाडौं फिर्ता भएको छ । स्रोतका अनुसार लिखित परीक्षाको परीक्षाफल प्रकाशनमा आर्थिक अनियमितता भएको आरोप लागेपछि अख्तियारले तत्काल स्थगित गर्न बुधबार नै निर्देशन दिएको थियो ।
यद्यपि, शिक्षक सेवा आयोगले त्यसलाई गोप्य राखेको थियो । स्रोतका अनुसार शिक्षक सेवा आयोगका कर्मचारी र शिक्षा मन्त्रालयका उच्च अधिकारीको मिलेमतोमा परीक्षाफल प्रकाशित गरिएको थियो । सो परीक्षामा शिक्षकका पेसागत संस्थाका जिल्ला नेताहरूसमेत अनुत्तीर्ण भएका छन् । शिक्षकका पेसागत संस्थाका नेता र दलका शीर्ष नेताले शिक्षक सेवा आयोगका पदाधिकारीलाई परीक्षाको लिखित तथा अन्तर्वार्ता स्थगन गर्न दबाब दिँदै आएका थिए ।
शिक्षक सेवा आयोगले गत ९, १० र ११ जेठमा माध्यमिक, निम्न माध्यमिक र प्राथमिक तहका शिÔकका लागि परीÔा सञ्चालन गरेको थियो । तीन तहमा गरेर १३ हजार ५१ कोेटाका लागि परीÔा लिइएको थियो ।
Source:erajdhani.com

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...