Skip to main content

त्रिविको सेमेस्टर प्रणालीमा क्षमताभन्दा बढीको आवेदन

१७ चैत, काठमाडौँ । त्रिभुवन विश्वविद्यालयले विश्वविद्यालय क्याम्पस त्रिवि कीर्तिपुरमा यसै वर्षदेखि सेमेस्टर प्रणालीमा पठनपाठन गराउने गरी आवेदन माग गरेपछि व्यवस्थापन सङ्काय, अङ्ग्रेजी शिक्षा विभाग र अङ्ग्रेजी केन्द्रीय विभागमा भर्ना क्षमताभन्दा बढीले प्रवेश परीक्षा दिएका छन् ।
यसै वर्षदेखि सेमेस्टर प्रणालीअन्तर्गत पठनपाठन गराउने विश्वविद्यालयको लक्ष्यअनुरुप व्यवस्थापन केन्द्रीय विभाग, अङ्ग्रेजी शिक्षा विभाग, अङ्ग्रेजी केन्द्रीय विभागलगायतका विगतमा धेरै विद्यार्थी भर्ना हुने विभागमा ३०० जना विद्यार्थीको कोटा निर्धारण गरिए पनि यी विभागमा आवश्यकताभन्दा बढी विद्यार्थी प्रवेश परीक्षामा सहभागी भएका हुन् ।
विज्ञान विषयअन्तर्गतका अधिकांश विभागमा सेमेस्टर प्रणालीअन्तर्गत १०० जना विद्यार्थीको भर्ना क्षमता निर्धारण गरिएको छ । विश्वविद्यालय क्याम्पस त्रिवि कीर्तिपुरका पि्रन्सिपल डा गोविन्द सुवेदीका अनुसार व्यवस्थापन केन्द्रीय विभागमा ३०० जना विद्यार्थीको भर्ना क्षमता रहेकोमा ५०० जना विद्यार्थी प्रवेश परीक्षामा सहभागी भएका छन् ।
त्यस्तै अङ्ग्रेजी शिक्षा विभागमा ३०० जनाको क्षमतामा ४०० जना र अङ्ग्रेजी केन्द्रीय विभागको ३०० जना विद्यार्थी क्षमतामा ४०० जना विद्यार्थी प्रवेश परीक्षामा सहभागी भएका छन् । केन्द्रीय क्याम्पसअन्तर्गतका राजनीति शास्त्र, नेपालीलगायतका विभागमा भने निर्धारित भर्ना क्षमताभन्दा कम विद्यार्थी भर्ना भएका छन् ।
विज्ञान तथा प्रविधि अध्ययन संस्थानअन्तर्गतका विषयहरु पढाइ हुने केही केन्द्रीय विभागमा यसअघि नै सेमेस्टर प्रणालीअन्तर्गत पठनपाठन सञ्चालन हुँदै आएको छ । विद्यार्थीले प्रवेश परीक्षामा प्राप्त गरेको अङ्कका आधारमा आवश्यक कोटाअनुसार भर्ना गरिएको उनले जानकारी दिए । प्रवेश परीक्षाको नतिजाका आधारमा विद्यार्थी भर्नाको क्रम चलिरहेको र चैतको तेस्रो सातादेखि अधिकांश विभागले पठनपाठनलाई सुचारु गराउने गरी तयारी गरेको नेपाली केन्द्रीय विभाग त्रिवि कीर्तिपुरका कर्मचारी श्यामकृष्ण केसीले जानकारी दिए । रासस

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...