Skip to main content

जनप्रिय उच्च मावि दरवाङको २९ लाखको भवन तीन वर्षदेखि प्रयोग बिहीन

सन्तोष गौतम, म्याग्दी २०७१ जेठ १४ । म्याग्दीको दरवाङमा रहेको जनप्रिय उच्च माविको भवन बनेको तीन वर्षसम्म पनि प्रयोगमा आउन सकेको छैन ।
भवन बनेपनि उपयोगका लागि अपायक भएपछि राज्य र समुदायको लाखौ लगानीमा निर्मित भवन प्रयोगबिहीन बनेको हो । बि.स २०६८ सालमा जिल्ला शिक्षा कार्यालय मार्फत सरकारको २४ लाख रुपैया अनुदान र स्थानीयको श्रमदान गरि २९ लाख रुपैयाको लागतमा दरवाङ स्थित छ्यारछ्यारे बगरमा चार कोठे पक्कि कक्षा कोठा भवन निर्माण भएको थियो ।
विद्यालयलाई भवनको योजना परेपनि हाल रहेको भवन परिसरमा जग्गाको अभाव र पुरानो भवन रहेको स्थानमा भवन बनाउन समुदायबाट बिरोध भएपछि छ्यारछ्यारे बगरमा भवन निर्माण गरिएको थियो । बाध्यताले अपायक पर्ने ठाउँमा भवन निर्माण गर्नुपर्दा प्रयोग गर्न नसकिएको प्राचार्य दिवाकर सुवेदीले बताए । उक्त विद्यालयको तिन ठाउँमा भवन छन तर एक ठाउँको भवन मात्र उपयोग भएको छ ।
तत्कालै भवन प्रयोगमा आउन नसकेपनि दुरुपयोग हुन नदिएको र पछि स्नातक तहको कक्षा सञ्चालनका लागि भवनको उपयोग गरिने प्राचार्य सुबेदीको भनाई रहेको छ । नया भवनदेखि हाल उच्च मावि तहको कक्षा सञ्चालन हुने भवनमा पुग्न १० मिनेट पैदल हिँड्नु पर्छ । विद्यालयका अनुसार हाल प्रयोग भइरहेको भवन पर्याप्त नभएपनि टाढा भएका कारणले नयाँ भवनको प्रयोग गर्न समस्या भएको छ ।
जिल्ला शिक्षा कार्यालयले भने भवन लगायतका पुर्वाधारलाई उद्देश्य अनुसार उपयोग गर्नुपर्ने जनाएको छ । कतिपय विद्यालयहरुले भवन लगायतका पुर्वाधारका लागि बजेट नपाएर पठनपाठन प्रभावित बनेको अवस्थामा बजेट पाएर बनाइएका भवनको उपयोग नभएर अलपत्र पर्नु र शिक्षा कार्यालयले चासो नदिनु गम्भिर लापरबाही भएको सरोकारवालाहरुको भनाई रहेको छ ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव