Skip to main content

नवलपरासीमा खेताला शिक्षकको बिगबिगी, दिवा खाजामा करोडौं अनियमितता


होमराज रानाभाट नवलपरासी जेठ १३  गते । जिल्ला शिक्षा कार्यालयको गम्भीर लापरबाहीका कारण नवलपरासीमा अझै दुई दर्जन बिद्यालयमा खेताला शिक्षकहरुले अध्ययन अध्यापन गराईरहँदा पनि कारबाही गर्ने तिर ध्यान गएको पाईदैंन ।
सामुदायिक बिद्यालयमा कार्यरत शिक्षकहरु मध्ये झण्डै  दुई दर्जन शिक्षकहरुले खेतालामा शिक्षक राखेर राज्यलाई सिधै ठगिरहँदा  पनि शिक्षा कार्यालय भने थाहा पाए पनि नपाए जस्तो गरेर बसेको एक शिक्षकले आफनो नाम नछाप्ने शर्तमा भने नवलपरासीमा खेताला शिक्षकलाई पाँच हजार देखि आठ हजार सम्म तलब दिएर ठगी गर्नेको संख्या दुई दर्जन भन्दा बढि छ । 
जिल्लाको पहाडी गाबिसका बिद्यालय र तराईका बिद्यालयमा खुले आम खेताला शिक्षकको बिगबिगी बढेको र यो नियन्त्रण गर्ने नाममा जिल्ला शिक्षा कार्यालयको गम्भीर लापरबाही र मौनताले शिक्षामा खेलवाड भैरहेको ती शिक्षकले बताए ।
जिल्ला शिक्षा अधिकारी टेकबहादुर थापा भने जिल्लामा खेताला शिक्षक भएको आफुलाई थाहा नभएको र त्यस्तो थाहा पाएमा कडा कारबाही गर्ने बताउनुभयो । उहाँले खेताला शिक्षक राखेर सरकारलाई ढाँटेको पाईएमा एक छिन पनि जागीरमा टिक्न नदिने बताए पनि ठुला राजनीतिक संरक्षणमा रहेका त्यस्ता खेताला राख्ने शिक्षकलाई जिल्ला शिक्षा अधिकारीले कारबाही गर्न नसक्ने अधिकांश जिल्लाका शिक्षकहरु बताउँछन् । 
जिल्ला शिक्षाले सुस्म छानबीन गर्न नसक्दा बिद्यालयमा जाने दिवा खाजामा ठुलो घोटाला भएको पाईएको छ भने बिद्यालय बन्द हुदाँ समेतको रकम दिवा खाजाका नाममा निकाशा भएको पाईएको छ । नवलपरासीमा १४ हजार बालबालिकालाई दिवा खाजा बापतको प्रति  दिन रु १२ का दरले रकम राज्यले दिने गरेको भए पनि धेरै बिद्यालयले सो रकम बराबरको खाजा उपलब्ध नगराउने ,अधिकाशं दिनमा कम मुल्यको खाजा खुवाउने ,महिनामा मुश्किलले १५ दिन पनि खाजा नदिने जस्ता कार्य भै रहँदा पनि शिक्षा कार्यालयले छानबीन गरि कारबाही गर्न नसकेको स्थानीय बासीले बताए । दिवा खाजामा मात्र नवलपरासीमा झण्डै चार करोड भन्दा बढि रकम आउने गरेको शिक्षा कार्यालयको भनाई छ । यसमा करोडौं अनियमितता भएको आशांका गरिएको छ ।
दिवा खाजा प्राप्त गरेका कतिपय बिद्यालयले फर्जी बिल बनाएर पेश गर्ने गरे पनि कसैले कारबाही नगर्दा यस्ता कार्यले बढावा पाएको गुनासो बढेको छ । शिक्षा अधिकारी थापाले कडा छानबीन थालीएको बताउँदै,दोषी माथि कारबाही भएरै छाडने बताउनुभयो ।   

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव