Skip to main content

कास्की जिल्लाको निमावि तहको विज्ञान विषयको नतिजा


जिल्लाः कास्की
वि.नं. २०४१÷०६९–७० खुला
पदसंख्या ः ज्ञ अन्तर्वार्तामा उपस्थितसंख्या ःघ
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ द्धज्ञद्दण्द्धण्ण्ण्ण्ज्ञ रामहरि बराल जगन्नाथ लिलाबल्लभ लेखनाथ ३, कास्की
बैकल्पिक योग्यताक्रम
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ द्धज्ञद्दण्द्धण्ण्ण्ण्ठ शोभाखर सापकोटा लक्ष्मण लेखनाथ ६, कास्की
वि.नं. २०४२÷०६९–७० महिला
पदसंख्या ः ज्ञ अन्तर्वार्तामा उपस्थितसंख्या ः द्ध क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ द्धज्ञद्दण्द्धण्ण्ण्ज्ञट ओमकुमारी गुरुङ प्रसाद मकाह सार्दिखोला २, कास्की
बैकल्पिक योग्यताक्रम
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ द्धज्ञद्दण्द्धण्ण्ण्द्दद्द इन्दिरा अधिकारी खिमलाल भुवनीप्रसाद लाहाचोक ७, कास्कीद्द
करार योग्यताक्रम सूची
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर
ज्ञ द्धज्ञद्दण्द्धण्ण्ण्ण्ठ शोभाखर सापकोटा

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...