Skip to main content

कोरियाली भाषा परीक्षा असोजमा

पास गरिसकेका पनि सहभागी हुन पाउने
काठमाडौं : कोरियाली भाषापरीक्षा उत्तीर्ण गरेर पनि चित्तबुझ्दो अंक ल्याउन नसकेका युवाले फेरि भाषापरीक्षा दिने अवसर पाउने भएका छन्। आगामी असोज १० र ११ गते परीक्षामा उनीहरूलाई पनि सामेल हुने मौका दिइने भएको छ।
रोजगार अनुमति प्रणाली (ईपीएस ) कोरिया शाखाका निर्देशक डिल्लीराम बास्तोलाले आफूले चाहेअनुसारको राम्रो अंक ल्याउन नसकेका कोरिया जान आकांक्षी युवा असोजमा हुने भाषापरीक्षामा सामेल हुन पाउने जानकारी दिए।
तर रोस्टरमा रहेका युवा अहिलेको तालिकाअनुसार जान पाउने अवधि सकिएपछि मात्र नयाँ परीक्षाको प्राप्तांकअनुसार उनीहरू कोरिया जाने रोस्टरमा पर्नेछन्।
गतवर्ष असोजमा सञ्चालित भाषापरीक्षा उत्तीर्ण गरेका युवाको कोरिया जाने म्याद आउँदो पुस १५ सम्म छ। 'त्यसपछि मात्र उनीहरू आउँदो परीक्षामा प्राप्त गरेको प्राप्तांकका आधारमा नयाँ रोस्टरमा चढ्ने उनले बताए।
उनले भने, 'रोस्टरमा चढिसकेका युवाको तोकिएको समयसम्म पनि श्रमसम्झौता आएन भने यो वर्षको परीक्षामा पाएको अंकअनुसार पुन: अर्को वर्षको रोस्टरमा चढ्नेछन्।'
पुन: भाषापरीक्षामा सहभागी हुन चाहनेका लागि फर्म भर्ने मिति साउन २८ देखि ३१ गतेसम्म तोकिएको छ तर आउँदो वर्षको कोटा भने अहिलेसम्म निश्चित भइसकेको छैन। गतवर्ष आठ हजार ५१ जनाले कोरियाली भाषापरीक्षा पास गरेका थिए। उनीहरूमध्ये अहिलेसम्म तीन हजारभन्दा बढीको श्रमसम्झौता आइसकेको छ।
सरकारले खोलेका वैधानिक श्रम गन्तव्यमा नेपाली युवाको लागि दक्षिण कोरियामा सबैभन्दा आकर्षक वैदेशिक रोजगारीको गन्तव्य हो। हाल कोरियामा करिब २२ हजार नेपालीले काम गरिरहेका छन्। नेपाली विशेषत: कृषि र उत्पादनमूलक क्षेत्रमा काम गर्न ईपीएसमार्फत कोरिया जाने गर्दछन्। नेपालसहित १५ मुलुकका कामदारले ईपीएसअन्तर्गत कोरियामा काम गरिरहेका भए तापनि कोरियाले धेरै कामदार लिनेमा इन्डोनेसिया पहिलो र नेपाल दोस्रो स्थानमा पर्दछ।
कोरियाले सन् २०१४ मा नेपालबाट पाँच हजार सात सयजनासम्म कामदार लिन सक्ने सिलिङ दिएको छ तर बास्तोलाका अनुसार सन् २०१४ मा ६ हजारसम्म नेपाली युवा कोरिया जाने सम्भावना छ। कोरियामा नेपाली कामदारले न्यूनतम मासिक एक लाख रुपैयाँ कमाउन सक्ने भएकोले र सरकारी व्यवस्थाअन्तर्गत जाने भएकोले पनि बढी आकर्षक गन्तव्य भएको हो।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव