Skip to main content

पब्लिक साइन्स क्याम्पस मप विश्वविद्यालयमा समायोजन


सुर्खेत,  साउन १४ गते । वीरेन्द्रनगर–६ मा रहेको पब्लिक साइन्स क्याम्पस आज औपचारिक रुपमा मध्यपश्चिमाञ्चल विश्वविद्यालयमा समायोजन भएको छ । 
विसं २०६२ मा त्रिभुवन विश्वविद्यालयबाट सम्बन्धन प्राप्त गरी स्थापना भएको पब्लिक साइन्स क्याम्पस मध्यपश्चिम विश्वविद्यालयमा समायोजन र हस्तान्तरण गर्न २०६९ चैत २० गते सहमति भएअनुसार आज औपचारिकरुपमा हस्तान्तरण गरिएको हो । 
    योसँगै समायोजन तथा हस्तान्तरणका लागि सम्झौता भएको वीरेन्द्रनगर बहुमुखी क्याम्पस भने यसअघि नै मध्यपश्चिमाञ्चलमा हस्तान्तरण भइसकेको छ ।
    कार्यक्रममा क्याम्पस व्यवस्थापन समितिका अध्यक्ष विद्याभूषण मानन्धरले मध्यपश्चिमाञ्चलका उपकुलपति प्रा डा पदमलाल देवकोटालाई क्याम्पसको चलअचल सम्पत्तिसहित कागजात हस्तान्तरण गर्नुभएको थियो । 
    क्याम्पससँगै कार्यक्रममा पाँच कट्ठा जग्गा र नगद रु २० लाख ३९ हजार ४५४ पनि हस्तान्तरण गरिएको छ । साथै, क्याम्पसका शिक्षक तथा कर्मचारीले हालसम्म पाउन बाँकी रकम रु आठ लाख ५०२ रहेको क्याम्पस प्रमुख तारणीप्रसाद यादवले जानकारी दिनुभयो । 
    क्याम्पस हस्तान्तरण कार्यक्रमपछि बोल्दै मध्यपश्चिमाञ्चल विश्वविद्यालयका उपकुलपति प्रा डा देवकोटाले यस विश्वविद्यालयलाई सबै मिलेर अगाडि बढाउनुपर्ने भन्दै नमुना विश्वविद्यालय बनाउनुपर्ने बताउनुभयो । 
    कार्यक्रममा विश्वविद्यालयका रजिस्ट्रार ठकेन्द्रप्रकाश गिरी, डीनहरु, पब्लिक साइन्स क्याम्पस व्यवस्थापन समितिका पदाधिकारीहरु, राजनीतिक दलका प्रतिनिधिलगायत सरोकारवालाको सहभागिता रहेको थियो । रासस

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव