Skip to main content

दुई सय एकहत्तर शिक्षक नियुक्ति


इलाम,  भदौ १२ गते । जिल्ला शिक्षा कार्यालयले माध्यमिक, निम्नमाध्यमिक र प्राथमिक तहमा गरी २७१ शिक्षकलाई नियुक्ति दिएको छ । 

शिक्षक सेवा आयोगको परीक्षा उत्तीर्ण गरेका मावि तहका ४२, निमावि तहका ४४ र प्रावि तहका १८५  शिक्षकलाई नियुक्ति दिइएको हो । रिक्त दरबन्दीमा शिक्षक नियुक्ति गर्दा पनि अझै त्यत्तिकै सङ्ख्यामा दरबन्दी रिक्त भएको जिशिकाले जनाएको छ । 

शिक्षक नियुक्ति गर्नुअघि जिशिकाले महिला, अपाङ्गलाई प्राथमिकताका साथ स्थान रोज्न लगाएको थियो । सोहीअनुसार महिला र अपाङ्गले विद्यालय रोजेको कार्यालयले जनाएको छ । मावितर्फ नेपालीमा नौ, अङ्ग्रेजी ११, सामाजिक नौ, गणित दुई र विज्ञान विषयमा ११ शिक्षक नियुक्ति भएका हुन् । 

यसैगरी निमावितर्फ नेपालीमा सात, अङ्ग्रेजी १३, सामाजिक आठ, गणित दुई र विज्ञानमा १४ शिक्षकलाई नियुक्ति दिएको जिशिकाले जनाएको छ । 

 उनीहरूको सेवा अवधि विद्यालयमा हाजिर भएको दिनदेखि हुने र तलब सुविधा पाउने जनाइएको छ । 

    नयाँ शिक्षक नियुक्ति गर्दा अस्थायी र राहत दरबन्दीमा कार्यरत शिक्षक विस्थापन नहुने गरी नियुक्ति गरिएको जिल्ला शिक्षा अधिकारी पुरीले बताउनुभयो । 

प्रावि तहमा शिक्षक नियुक्ति गर्दा थोरै सङ्ख्यामा मात्र विस्थापित हुने र विस्थापित शिक्षकलाई समेत राहत कोटामा पुनः स्थापना गरिने जिशिकाले जनाएको छ । मावि र निमावि तहमा एकजना पनि शिक्षक विस्थापित भएनन् । 

“नयाँ नियुक्ति गर्दा कोही पनि शिक्षकलाई विस्थापन गर्ने हाम्रो लक्ष्य होइन”–जिशिअ पुरीले भन्नुभयो–“प्राविमा कमभन्दा कम शिक्षक विस्थापित भए पनि उनीहरूलाई वैकल्पिक व्यवस्था मिलाउने तयारीमा छौँ ।” 

जिल्लामा प्राविमा एक हजार ५८७, निमाविमा ४२८ र माविमा २८० गरेर कुल दुई हजार २९५ शिक्षक दरबन्दी रहेको छ । रासस

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव