Skip to main content

बारामा ३१ वटा झोले विद्यालय खारेज

शिवशंङ्कर मिश्र कलैया ( बारा ), माघ ४ गते । जिल्ला शिक्षा कार्यालय बाराले ३१ वटा झोले विद्यालयलाई खारेज गरेको छ ।
शिक्षा मन्त्रालय र अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोगको निर्देशन पछि जिल्ला शिक्षा कार्यालयको शिक्षा समितिको माघ २ गते बसेको बैठकले गरेको निर्णय अनुसार जिल्लाका ३१ वटा झोले विद्यालयहरु बन्द गराईएको जिल्ला शिक्षा अधिकारी तुलाराम भण्डारीले बताउनुभयो ।
यसरी बन्द हुने बिद्यालयहरुमा बाराको रामजानकी प्राथमिक विद्यालय अमवा, गायत्री प्राथमिक विद्यालय बडकी फुलवरिया ६, सरस्वती प्राबि.पत्रहटी ६, खैरा माया प्राबि.पत्रहटी ४, सतेश्वरी पत्रहटी प्राबि.९, नेपाल राष्ट्रिय प्राथमिक विद्यालय इनर्वामाल ७, नवजाग्रुती प्राबि. इनर्वामाल २, नेराप्राबि. इनर्वामाल ३, मकटबी मदर्सा दारुल इनर्वामाल ८, नेराप्राबि.महेन्द्र आर्दश ६, नेराप्राबि. इनर्वामाल ८, प्रगतीशिल प्राबि. इनर्वामाल ६, नेराप्राबि.कुडवा १, अजमुल ईस्लाम मदर्सा प्राबि.कचोर्वा ३, खारेज गरिएको जिल्ला शिक्षा कार्यालय बाराले जनाएको हो । 
यसैगरी बन्द भएका विद्यालयहरुमा रामना कामना माई प्राबि. बरियारपुर, भुटनदेवी प्राबि.बरियारपुर, नेराप्राबि. हेगौलिया, सत्यनारायण भगवान प्राबि.पिप्राबिर्ता बलुवा, नेराप्राबि.प्रशुरामपुर २, नेराप्राबि.बगही ५, नेराप्राबि बगही १, नेराप्राबि. कवही गोठ ९, नेराप्राबि.कवहीगोठ ४, जिनबाबा प्राबि.हद्र्धिया ८, नेराप्राबि.पिप्राबिर्ता १, देवमाया प्राबि.सपही ७, सर्वजनिक प्राबि. रामपुर खे, जनहित प्राबि. बसतपुर, सरस्वती प्राबि.बसतपुर, मदर्सा नुरुल उलुम बसतपुर र बौद्धीमाई प्राबि. देवीगंज रहेका छन् । 
यी विद्यालयहरुको नाममा रहेको चल–अचल सम्पत्ति जिल्ला शिक्षा कार्यालयले नियन्त्रणमा रहेको जिल्ला शिक्षा अधिकारी भण्डारीले बताउनुभयो । कानुनी प्रकृया फितलो रहेका कारण शिक्षा माफिया र केही कर्मचारीहरुको मिलोमत्तोमा बर्षौ देखी सरकारी रकम कागजी प्रकृया पुरागरी केही ब्यक्तिहरुले बिद्यालयको नाउँमा खादै आएको प्रति नागरिक समाज बाराका अध्यक्ष सुख प्रसाद चौधरीले दुखेसो ब्यक्त गर्नुभयो ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव