Skip to main content

बारामा ३१ वटा झोले विद्यालय खारेज

शिवशंङ्कर मिश्र कलैया ( बारा ), माघ ४ गते । जिल्ला शिक्षा कार्यालय बाराले ३१ वटा झोले विद्यालयलाई खारेज गरेको छ ।
शिक्षा मन्त्रालय र अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोगको निर्देशन पछि जिल्ला शिक्षा कार्यालयको शिक्षा समितिको माघ २ गते बसेको बैठकले गरेको निर्णय अनुसार जिल्लाका ३१ वटा झोले विद्यालयहरु बन्द गराईएको जिल्ला शिक्षा अधिकारी तुलाराम भण्डारीले बताउनुभयो ।
यसरी बन्द हुने बिद्यालयहरुमा बाराको रामजानकी प्राथमिक विद्यालय अमवा, गायत्री प्राथमिक विद्यालय बडकी फुलवरिया ६, सरस्वती प्राबि.पत्रहटी ६, खैरा माया प्राबि.पत्रहटी ४, सतेश्वरी पत्रहटी प्राबि.९, नेपाल राष्ट्रिय प्राथमिक विद्यालय इनर्वामाल ७, नवजाग्रुती प्राबि. इनर्वामाल २, नेराप्राबि. इनर्वामाल ३, मकटबी मदर्सा दारुल इनर्वामाल ८, नेराप्राबि.महेन्द्र आर्दश ६, नेराप्राबि. इनर्वामाल ८, प्रगतीशिल प्राबि. इनर्वामाल ६, नेराप्राबि.कुडवा १, अजमुल ईस्लाम मदर्सा प्राबि.कचोर्वा ३, खारेज गरिएको जिल्ला शिक्षा कार्यालय बाराले जनाएको हो । 
यसैगरी बन्द भएका विद्यालयहरुमा रामना कामना माई प्राबि. बरियारपुर, भुटनदेवी प्राबि.बरियारपुर, नेराप्राबि. हेगौलिया, सत्यनारायण भगवान प्राबि.पिप्राबिर्ता बलुवा, नेराप्राबि.प्रशुरामपुर २, नेराप्राबि.बगही ५, नेराप्राबि बगही १, नेराप्राबि. कवही गोठ ९, नेराप्राबि.कवहीगोठ ४, जिनबाबा प्राबि.हद्र्धिया ८, नेराप्राबि.पिप्राबिर्ता १, देवमाया प्राबि.सपही ७, सर्वजनिक प्राबि. रामपुर खे, जनहित प्राबि. बसतपुर, सरस्वती प्राबि.बसतपुर, मदर्सा नुरुल उलुम बसतपुर र बौद्धीमाई प्राबि. देवीगंज रहेका छन् । 
यी विद्यालयहरुको नाममा रहेको चल–अचल सम्पत्ति जिल्ला शिक्षा कार्यालयले नियन्त्रणमा रहेको जिल्ला शिक्षा अधिकारी भण्डारीले बताउनुभयो । कानुनी प्रकृया फितलो रहेका कारण शिक्षा माफिया र केही कर्मचारीहरुको मिलोमत्तोमा बर्षौ देखी सरकारी रकम कागजी प्रकृया पुरागरी केही ब्यक्तिहरुले बिद्यालयको नाउँमा खादै आएको प्रति नागरिक समाज बाराका अध्यक्ष सुख प्रसाद चौधरीले दुखेसो ब्यक्त गर्नुभयो ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...