Skip to main content

कबिता


गजल
देशबाटै अज्ञानता भगाउनु पर्छ अब ।
जन-जनमा चेतना जगाउनु पर्छ अब ।।

जे जति स्रोत साधन उपलब्ध छ यहाँ ।
शिक्षाको बिकासमा लगाउनु पर्छ अब ।।

समाजमा देखिएका कुरीति र कुसंस्कार ।
गण्डकीको भेलसंगै बगाउनु पर्छ अब ।।

चेतनाको दियोसँगै सुगन्धित बासनाहरु ।
हरेक गाउँ बस्तीमा मग्मगाउनु पर्छ अब ।।

गजल

बिद्यालय भर्ना गरौं साना बाबु नानीलाई ।
प्रोत्साहन गर्ने गरौं पढ़ने लेख्ने बानीलाई ।।

माया, ममता, स्नेहले राम्रो सिकाइ दिऊं ।
झोला बोकी रमाइ रमाइ स्कूल जानीलाई ।।

सिर्जनाका लहरहरु उर्लिएर आउने गरी ।
फराकिलो बनाई दिऊं ज्ञानको खानीलाई ।।

नेपालबाटै निरक्षरता उन्मूलन गरौं अब ।
उपलब्धि बढ़ाएर रोकौ शैक्षिक हानीलाई ।।

साक्षरोत्तर कार्यक्रम अब शुरू गर्नु पर्छ ।
खेर जान दिनु हुन्न राज्यको लगानीलाई ।।

<शिक्षक हामी>

शिक्षक हामी ज्ञान सीपका खानी ।।
बाड्ँछौ हजुर सबलाई केहि झर्को नमानी ।।

बालबालिका भविष्यका कर्णधार ठानी ।
आफ्नो आफ्नो कर्तव्य र दायित्वलाई जानी ।
पाठ्यक्रम निर्देशिका सधँै राखि साथमा ।
उपलब्धि मूलक शैक्षिक सामग्री छन् हातमा ।

शिक्षक हामी ज्ञान सीपका खानी ।
विद्यार्थीलाई बाँड्छौ केहि झर्को नमानी ।।

स्कुलको समयलाई खेर फाल्ने छैनौं ।
राजनीतिको झोला बोकी हामी हिड्ने हैनौं ।
बिद्यालय शान्ति क्षेत्र बनाएरै छाड्छौ ।
गरीखाने शिक्षा अब भाइ बैनीलाइ बाड्छौ ।

शिक्षक हामी ज्ञान सीपका खानी ।
बाँड्छौ हजुर सबलाई केहि झर्को नमानी ।।

अभिभावक भेला राखि अन्तरक्रिया गर्छौ ।
स्कूलको समस्यालाई सबै मिलि टार्छौ ।
बालमैत्री बाल केन्द्रित शिक्षण विधि छानी ।
सिक्छौ अनि सिकाउछौ रमाइलो मानी ।

शिक्षक हामी ज्ञान सीपका खानी ।
बाँड्छौ हजुर सबलाई केहि झर्को नमानी ।।

किताबका पाना पाना घोकाउन छोडी ।
सिकाइलाइ व्यवहार सँग सिकाउछौ जोडी ।
खेल संगीत छलफल र अनुसन्धान गरी ।
बालमैत्री शिक्षण विधि प्रयोग थरि–थरि ।

शिक्षक हामी ज्ञान सीपका खानी ।
बाँड्छौ हजुर सबलाई केहि झर्को नमानी ।।

परियोजना कार्य भ्रमण लघु शैक्षिक ।
अतिरिक्त क्रियाकलाप भाइबैनिमा लक्षित ।
सिर्जनात्मक सीपलाई आत्मासाथ मानी ।
मर्यादित शिक्षण पेशा कहलाउँछौँ जानी ।

शिक्षक हामी ज्ञान सीपका खानी ।
बाँड्छौ हजुर सबलाई केहि झर्को नमानी ।।

रचनाकारः उद्धव प्याकुरेल
स्रोतः EducationPati.com

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...